Nyttodag

Idag ska jag ta mig i kragen och städa, klippa gräset, tvätta och handla för att göra fint innan Kristen kommer imorgon. Ligger ju på latsidan när barnen är här och brukar ta itu med sånt tråkigt när dom åker till Manne men nu ska dom ju vara här så länge så jag måste nog vara tråkig och göra det ändå.

Igårkväll så bjöd jag mina kära vänner Monika, Nisse och Niklas på middag.
Det var en liten kompensation för allt kaffe och all våldgästning som jag utsatt dom för =)
Beda tog också en cykeltur och hälsade på och vi slappade i soffan med en film och jag var lagom varm och trött när vi skulle cykla hem...
Båda barnen sov borta och jag brukar vara väldigt snål med sånt när dom är hos mig för jag
är så rädd om tiden för en vecka går sååå fort,
men nu blir det ju inte att sova hos kompisar när vi får främmande så jag kände att jag var tvungen att låta dom göra det.

Det ska bli skitroliga veckor med min gulliga systerdotter och barnen.

Imorgon blir det en tidig morgon, planet till Arlanda går 8.00 och sen blir det till att sitta och vänta nån timma innan jag ska möta upp Kristen.

Nu är det bara till att börja fixa här hemma, ser ut att bli regn så det är nog en bra idé att börja klippa gräsmattan.

Ha en bra dag! Kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Tack gumman för maten och en helt perfekt kväll!

2009-07-16 @ 10:53:50
URL: http://matrixochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0