Optimist

Har nu städat som en gaaalning. Trimmat gräset, dammsugit, skurat, dammtorkat och plockat grejor. Klar men blöt i svett. Pust.
Var på ica och köpte kan jang...vet inte om det funkar men jag har varken råd eller tid att vara sjuk nu.

Blev sugen på en klippning idag när jag såg hur snygg Monika blev. Tror dock inte att nån kan va lika fin i kort hår som hon så jag hoppar över det. Kanske gör en Britney och rakar av allt istället nån dag. Haha.
Jag har då både sett ut och känt mig som skit hela dan och ska snart gå och lägga mig i sängen och se tv tills jag somnar.

En av mina vänner sa att det enda som botar en förkylning är sex, så nu är frågan, nån som vill ställa upp? ;)
Kan väl knappast överdosera?

Lägger mig och väntar så länge...
 
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Beda!

Kan tänka mig att du hann ligga i sängen ca 10 min innan det ringde på dörren ELLER?

2009-07-08 @ 09:13:19
Postat av: Linda L

Hehe, skulle du gärna vilja veta va?

2009-07-08 @ 12:31:17
Postat av: Anonym

Klart jag vill :-)

2009-07-08 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0