Rullar på

Idag har jag ringt och kollat vad som är bäst angående kontrakt och hjälp med köpet av huset. Verkar som att mäklaren är bäst att anlita då man får hjälp med deklarationen också nästa år.

Trots att jag känner mig såå himla glad över att det verkligen är bestämt, att jag fan fixade det här, så har jag inte kunnat sova i natt!
Vaknade typ varje halvtimma och till slut så slog jag på tv:n och såg nåt skitprogram kl 3 på morgonen tills jag somnade igen. Sen upp klockan 6 för att jobba.
Mina tankar har varit på annat håll ett par dagar. Vet inte riktigt vad min hjärna håller på med men jag får försöka rida ut vad det då är som händer.

Börjar iallafall känna mig piggare nu, har ju varit lite orolig över att bli sjuk som bara den nu när jag ska gå på semester och när Kristen kommer.
Skulle INTE vara det bästa.
Sen har vi ju då partaj på lördag. Hoppas att vädret blir lite bättre och att vi blir några stycken. Det är inte bara jag som är risig nu.

Nu är det lite jobb kvar att ta hand om och sen vet jag då rent inte vad jag ska hitta på. Kanske ska försöka vila en stund och vänta på bättre tider.

Känns som att allt kommer att lösa sig nu och jag är jävligt stolt över mig själv!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: beda

Vill bara du ska veta att du gör det bra vännen! Inte många skulle ha kunnat fixa det lika bra på egen hand. Kram

2009-07-09 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0