Ska jag eller ska jag inte...?

Sitter och funderar över det här med sms:et jag fick för snart en vecka sen som fick mig att fundera över om det är jag som måste ta nästa steg.

Har inte hört av mig och inte han heller så nu har det ju då gått ett par dagar och nu är då frågan: ska jag höra av mig eller inte. Kan ju inte verka efterhängsen iallafall men jag är nyfiken på honom.

Vad tycker ni? Borde inte han ha hört av sig om han varit intresserad? Eller tänker han likadant?

Ge mig förslag tack.

Det är inte lätt att va singel...hur fan gör man?

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Självklart att du ska ringa, du har inget att förlora. Han tänker nog likadant. Han kanske vill ge dig lite tid när du har haft det jobbigt. Vem är denna karl? Ha Ha Många kramar från mig..

2009-07-02 @ 21:18:50
Postat av: Linda

Hej! Jag håller med gabbe, självklart ska du höra av dig!!! Han har ju "öppnat"...Go for it ;)Men vem är det??? Dör av nyfikenhet :) Lycka till!! Kraaam

2009-07-03 @ 06:22:10
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Monika

Klart du ska!!!!!

2009-07-03 @ 09:01:11
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Beda

Jag säger som de andra...klart du ska höra av dig. Han sitter säkert med samma dilemma som du. Det är trots allt du som har gått igenom en jobbig period å han vill nog inte pressa dig.

Och som de andra.....VEM ÄR HAN?

2009-07-03 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0