Solsting

Idag gjorde jag en kortdag och tog på mig bikinin och åkte till hammenviken där alla andra var och har slappat hela veckan i govädret.
Jävligt skönt men jävligt varmt. Manne var där med Emelie och dom hade tagit dit barnen och efter en stund när dom kom till mig så hade Emil fått solsting eller nåt och mådde inte så bra.
Bäddade ner han i skuggan bakom  mig och där sov han en bra stund och var piggare när han vaknade men har ändå inte varit riktigt ok idag. Lite slö och allmänt trött.
Vem blir inte det av den här hettan?

Roligaste var ändå när Anna ringde mig och sa att hon också blivit inspirerad och gjort en navelpiercing! Coolt.
Jag hade dock tagit bort "lappen" när jag satt på stranden men Anna hade sin kvar och vi hade roligt åt att hon iallafall skulle få magruta...humor..?

Nu ska jag sätta mig med Beda och surra lite. Ska ta en öl, sommaralkis som jag är.

Ha en trevlig kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0