Sur

Idag känner jag att jag är på dåligt humör.
Ska på banken med Manne idag för han har bokat tid där och jag vet inte ens vad fan jag ska dit och göra.
Vaknade dessutom klockan 5 imorse och kunde inte sova.
Det känns att det har börjat om med tjorv och funderingar för min stressmage har återvänt.
Jag kommer att ha magsår innan det här är klart.

Nu har han tydligen tömt lägenheten och flyttat till pappa, en till av hans briljanta ideér med tanke på att han är 34 år och 2 barnspappa.
Tycker synd om hans far som försöker att prata han till rätta med alla hans beslut men utan att lyckas.
Nu ska han dessutom serva både son och barnbarn är det tänkt men vi får se hur beslutsam jag orkar vara i det här läget nu.
Jag är less less less och önskar bara barnen lite mer stabilt boende hos sin far.
Uppenbart så behöver han nån som hjälper han i sitt tänkande och styr upp litegrann men dom tänker väl inte så långt nån av dom så då blir det väl så här.

I övrigt så går allt bra. Barnen ser fram emot morgondagens aktiviteter och det gör jag med!
Har fixat det som behövs och tror att alla kommer att ha en riktigt kul kväll!

Nu är det duschen som gäller och börja bege sig till stan.

Kram♥

PS. Hoppas att det börjar kännas bättre för er snart, Nisse och Monika. Ni har ju dock varann och dom fina barnen. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0