Tillbaka till livet

Nu har jag återhämtat mig litegrann...såklart när man snart ska gå och sova.
Bjöd in mig och barnen på middag hos Beda och Robban, grillad kyckling, kroketter, sallad och gratäng. Mums filibabba. Tusen tack!
Efter det så var det dax att fara och lämna barnen hos Manne och sen gick jag förbi Monika och Nisse och surrade lite. Monika skulle till Jävre och lämna Pontus så jag följde med henne dit och fick se var Niklas bor. Har aldrig varit där.

Om en stund ska jag lägga mig i sängen och se på tv och antagligen somna till det. Skööönt. Skulle bara haft en massör också för jag är ganska stel idag känns det som. Ont i högerarmen också men det är väl för att höll för hårt i micken igårkväll...
Jävligt kul, måste nog fixa karaoke till helgen när jag ska fira in semestern. Jag firar jävligt ofta nuförtiden...:)

Idag har jag också postat skilsmässopapprena. Känns skönt. Nu är det bara 6 månaders betänketid. Behöver då inte ens en dag men men, det är bara att vänta då.

Det känns som att man lever idag som sagt men det känns som att mitt liv är underbart faktiskt. Jag har snart ett fint hus till mig och barnen, jag har pengar så jag klarar mig ett tag och jag känner mig uppskattad och glad vareviga dag!
Underbara vänner, pling i telefonen, min röra mitt problem och bara få göra vad jag vill när jag vill...passar mig som handen i handsken just nu.

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0