Underbar dag

Var på banken idag med Manne som sagt och det handlade mest om att kolla om vi var överens med bodelningen och sånt och det var ok.
Pratade med han om hur vi skulle göra med barnen nu när det var som det var med hans boende och gav förslaget att dom skulle bo hos mig tills han flyttat in i huset och det var inga problem...
Som det föll en sten ur mitt hjärta. Äntligen kanske han förstår att dom mår bäst av att ha det lugnt och ordnat.
Känns skönt, nu kan jag ha kontroll ett tag till.
Hann inte prata så mycket om hur vi ska lösa det rent praktiskt med helger och så men han var förbi med Emelie och skulle hämta en grej så han hann säga till dom att dom skulle bo här och va hos han typ varannan helg så jag vet inte men jag får väl kolla av det sen.

Annars så har dagen varit helt underbar. Barnen for och cyklade till mormor och morfar och jag har varit förbi min "kompis" och blev sen bjuden på middag hos Beda och Robban.
Sen ville Linda N hitta på nåt så hon kom förbi mig och Anna, Nicklas och hans kompisar kom hit. Jättetrevlig kväll i goda vänners lag och den enda som jag saknade var Monika men hoppas på en träff imorgon istället.

Nu sover barnen gott och jag börjar känna gruset i ögonen själv så det är nog bara att gå och lägga sig så man är utvilad till alla lekar imorgon...man är ju inte nån atlet precis.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: beda

Saknade du inte mig :-(

2009-08-01 @ 12:33:26
Postat av: Jag själv

Jo men dig hade jag ju fått äta middag med och surra före iallafall. Men förlåt, självklart. Kram

2009-08-01 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0