Uppe med tuppen

Sitter uppe alldeles för tidigt, som vanligt och lyssnar till perkulatorn som ska ge mig dagens första kaffekopp.
Igår var jag på systemet och försåg mig med lite helggodis och sen for jag förbi Markus och hälsade på i nya huset som jag lovat ett tag men det har aldrig blivit. Jättefint.
Beda ringde när jag var där och det blev tal om att tjuvsmaka på min bacardi razz som jag köpt och Markus var bakis men ändå sugen på en öl så det blev så att vi hamnade där senare och hade som vanligt en trevlig kväll med surr och vänner.

Klockan 3 var "festen" över och som jag är glad över att jag var och gjorde bort lite städning på jobbet under tidiga kvällen innan jag for dit...
Bacardin är för övrigt SLUT.

Ikväll skulle det vara kul att fara och spela minigolf eller nåt kreativt. Synd att det finns så lite fina ställen här omkring som man kan fara till om man vill ut och göra annat än gå på krogen.
Har iallafall tänkt haffa nån av mina kompisar för sällskap på ett och annat sätt.

Nu är kaffet klart och Robban har vaknat till liv, glömde skriva att vi hyste in oss hos dom när deras barn ändå sov ute och kunde låna ut sina rum.
Ska gå och sparka Beda i baken och få lite mer sällskap.

h


Kommentarer
Postat av: beda

OJ!!!är bacardin slut,....ja då måste vi ha haft roligt;-)

2009-07-10 @ 11:42:48
Postat av: Linda L

Jo då men jag gråter nu :(

2009-07-10 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0