Utslagen hjälte

Har just vaknat till liv i princip efter gårdagens party.
Sjukt roligt!!
Det var en galen kväll med en massa vänner och sjuka upptåg, en kanonkväll helt enkelt.
Kring tolvslaget begav det sig till stan och krogen. Hamnade på statt där det var väldigt mycket folk och ganska många kändisar som man inte sett på ett tag.

Idag så har jag blivit kontaktad av mäklaren och vi har fått tid för att skriva kontrakt imorgon kl 10 så jag har fyllt i papprena som behövs och skaffat en fullmakt som Manne skrivit under som gör att jag kan avsluta affären utan att han behöver vara med. Han hade inte möjlighet imorgon och det är viktiga tider som vi får och det är bara gilla läget när dom kommer så det är nog lika bra att ha den framöver.

Imorgon hoppas jag på fint väder så man kan fara med barnen på nåt badställe. Skulle vara trevligt första riktiga semesterdagen.

Barnen har ju anlänt så nu känns det som att det blir en rolig vecka, eller veckor förresten för dom ska ju vara här nu ett tag när Kristen kommer så jag kommer att få rå om dom ganska länge. Lyxigt.

Nu väntar bara sängen på mig, jag hör hur den ropar, för jag är trött som bara den.
Ska se om mina hjärtan vill lägga sig och se en film.

Tack alla för en superkul och skön kväll...ingen nämnd och ingen glömd. Vi gör om det snart hoppas jag!

Kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0