Ajajaj

Är hem en snabbis och ska hämta Emil och ta han till vårdcentralen. Han hoppade studsmatta hos farfar igår och landade konstigt med foten så den är jättesvullen och han har ont.
Stackars liten.

Sara har sovit hos en kompis i natt så hon har sysselsättning hela dagen. Usch vad jag tycker att det är trist att jobba när dom har sommarlov. Men det går fort fram nu, inte så länge till semestern.

Vi ska äta surströmming till lunch på jobbet idag. MUMS! Det var länge sen. Sen har Beda bestämt att jag ska göra en egen potatissallad till på midsommar så jag måste väl åka och göra bort lite shopping till det idag. Har aldrig provat att göra en själv så det får vi se hur det blir.

Husspekulanterna har inte hört av sig än så jag börjar undra om dom kanske inte fick nåt lån...inte bra alls...

Jaja, nu är det bara ta på sonen kläder och börja bege sig till doktorn. Om jag har tur så får jag se den jag hört så mycket om. Stilla min nyfikenhet. Haha.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick du se den snygga läkaren då ;)??

2009-06-17 @ 13:00:37
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0