~ BAKIS ~

Sitter allmänt bakis och slö efter en sjukt rolig kväll på folkan igår. Började med lite förfest hemma hos mig, Linda N, Bronsing, Kenneth, Öhlund, Stampe och Ingela. Vid halv 8 gick vi till festen och där var det ju hur många gamla goda kompisar som helst. Jocke S hade haft sin svensexa under dan och hela Blåsmarksgänget var där. Skitkul. Nu gruvar jag lite för cirkusen jag ska på med Sara. Känns inte som att det är läge för att sitta och klappa händerna i 2 timmar men vad gör man inte för dom..? Emil valde att gå på kalas istället på Lasergame och det var ju trist men det är kul att få göra nåt själv med Sara också, det behöver hon nog. Imorgon när man åker på jobbet så har barnen sommarlov och kan sova bort hela dan om dom vill. Så himla skönt för dom, det är nog ett jobb i sig att gå skola också. Ska fara och handla ikväll så det finns mat nu när jag har nån att äta med. Det ekar tomt kan jag säga. Hade inte ens mjölk till kaffet igår. Skärpning. Ser fram emot en kanonvecka nu med barnen. Jag har träffat dom massor i veckan fast dom varit hos Manne och det gör mig så jävla glad när jag får krama dom om så bara en snabbis. Nu kommer snart barnen så det är bara att börja städa undan festen, det måste ju se anständigt ut när dom kommer hem. Tack alla som var på festen igår för en kanonkväll. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0