Blidde ingenting...

Nu har vi varit en snabbis på vårfesten, det var kallt som fan och vi stannade bara tills dagisbarnen skulle börja sjunga pippi-sånger, då suckade Emil och ville fara hem. Så det vi gjorde.
Manne har lagt planerna på hus i Sikfors på hyllan verkar det som, det kom ett sms idag att han var less på att bråka med mig så han skulle skita i det. För mig är det inget internt bråk utan mer en diskussion om vad som vi kan göra bäst för barnen. Men glad är jag och Emil drog en lättnadens suck när jag sa att han inte skulle flytta dit, jag var tvungen att skratta för det var verkligen en pust av glädje!

For och handlade tidigare och fick ett plötsligt sug efter janssons så den står färdig och luktar mumma nu på spisen. Skönt att ha middagen klar till mig och Sara imorgon. Emil får sina älskade plättar...haha.

Blev väldigt glad för en kompis räkning idag, du vet vem du är. Once in a lifetime, sumpa det inte!!! Du behöver det och jag är fullt övertygad om att du fixar det galant!

Har fått några trevliga sms ikväll. Har inga planer på att göra en Manne och låta mitt liv rusa iväg med något men uppskattning är alltid trevligt. Tack för det. Det värmer.
Fattar inget av blogglivet annat än hur man skriver så jag sätter bara in en länk på bästa låten just nu.
Och Manne, den handlar INTE om dig...mer om känslan av att "mista" barnen en vecka isåfall...

Glöm inte att skriva en kommentar för nu har jag då banne mig inte en aning om vem som läser.

Natti natti mina vänner.

DEAD BY APRIL
http://www.youtube.com/watch?v=7AQknSzA1AU

Kommentarer
Postat av: Monika

I do....

=)

2009-06-04 @ 07:09:04
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman, det värmer!

Det är så skönt att ha folk omkring sig som tror på en och som säger att man kan och fixar det!

Du är en fin vän!

Puss

2009-06-04 @ 07:41:05
Postat av: Carina

Hej vännen!



Ja du vet redan att jag följer din blogg slaviskt=)...

Ha en bra dag,kram,kram!

2009-06-04 @ 17:10:47
Postat av: Beda

Hej!

Skönt för dig å barnen att det med huset inte blev av.

2009-06-04 @ 18:06:51
Postat av: Anonym

Hej!

Skönt för dig å barnen att det med huset inte blev av. Roligt att höra att du känner dig något värd för tro mig DET är du.

Kram Beda

2009-06-04 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0