Dunka mig gul och blå

Oj oj vilken rubbad dag!

Klev upp före tuppen och åkte på jobbet med ena ögat öppet och det andra stängt...fy fan så trött jag var.
Har dessutom gått omkring på Hortlaxgården och städat och varit jävligt glad över att vara kvinna idag. Pilsk som bara den.
Det var det sjukaste jag varit med om. Har ju fått en del skamliga förslag som inte berört mig vidare mycket faktiskt, verkar som att det tar mest när det kom en som inte är så "gåpåig".
Fick ett sms igårkväll som jag inte riktigt kan släppa. Har läst det ett par gånger och det tar mer än ett där det står rakt ut "ska vi..."
Hmmm, jag vet inte riktigt om det är tänkt att det ska va jag som måste ligga i den här gången. Nyfiken är jag då så jag får nog fundera på det ett par dagar.

Den här veckan kommer då energin att gå åt till barnen och städning. Har legat på latsidan med det ett tag så det finns lite att göra.
Direkt efter jobbet idag så for vi ner till pottan och badade. Inte jag förstås men barnen. Jag har blivit värsta badkrukan så jag vill helst inte hoppa i innan det är 30 grader, minst.

Idag känns det iallafall som att jag lever igen, haha, det var länge sen jag kände att jag ville hoppa upp och slå klackarna i taket på det här viset.
Jag måste ha blivit kokko eller nåt men I feel good. Av ingenting. Livet är underbart.

Ha en trevlig och solig kväll allihopa.

Kram♥

PS. Monika, sweet dreams...asg! DS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar eftertraktad man backar väl ett tag tills du vill ha nån mognare.

2009-06-29 @ 20:07:05
Postat av: Beda

Det värmer i hjärtat när jag läser att du mår super. Jag är så glad för dinn skull. Kram

2009-06-30 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0