En trevlig kväll som vanligt

Har just kommit hem från Anna och Ola. Gick åt helvete med fotbollen, som jag sa tidigare så är det väl sak samma att kolla på text-tv, det blir inte bättre resultat för att man sitter vid tv:n... Olas syrra och hennes karl var där ikväll så jag passade på att gullfråga om hon ville klippa mig och det var inga problem. Jättesnällt. Kort blev det men fräscht och fint. Senare kom Beda och Robban förbi och vi svamlade på och körde lite gamla goda "lekar" som pen-game och Grandmo´s house. Skitkul kväll må jag säga. Som vanligt kan jag påstå. Mitt liv går absolut i rätt riktning... Imorgon är det söndag igen så ångesten lär väl komma krypande som den brukar. Jag är en annan människa när jag har mina kära barn i närheten men jag får hoppas att det blir en annan känsla såsmåningom. Dom kommer till mig redan på torsdag för att jag är ledig på examen och ska fixa dom iordning på morgonen. Känns bra bara det. En extrakväll med dom, jag tar alla tillfällen jag får. Tack för en skitkul kväll trots fotboll mina kära vänner. Ni är bäst. Godnatt, nu ska jag lägga mig och höra någons andetag för sista gången på flera dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0