Examen är över nu börjar sommarlovet!

Nu har jag varit och sett mina barn bli äldre igen...helt ofattbart så fort tiden går. Sara ska börja högstadiet till hösten! Ganska vemodigt faktiskt. Ikväll är det tydligen examensparty i Norrfjärden som dom ska på. Emil fick sin nya cykel när vi kom hem och han blev jätteglad. Nu ska Sara få samma pengar i sommar och ha en bra start till sin systemkamera som hon längtat efter hur länge som helst. Hon är så himla duktig på att fota så det är bara att uppmuntra henne i sina intressen. Mannes pappa och mamma var hit och drack en kopp kaffe när skolavslutningen var över och vi pratade en stund om allt möjligt. Känns jättebra att inte tappa dom i allt det här också. Dom är så fina människor och vi behöver varandra nu, speciellt när Manne är som han är och inte verkar förstå att det här är jobbigt för dom också. Nu ska vi snart till stan och fika med mamma och pappa och sen far barnen tillbaka till Manne i eftermiddag. Trist. Ska nog ta mig en cider ikväll fast jag ska ta många imorgon. Manne och svensexan ska tydligen också på hårdrocksfesten men jag bryr mig inte så länge han lämnar mig ifred. Han kommer nog som vanligt att va full som en kallika och inte se skillnad på mig och en stolpe så det är nog lugnt. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0