Fy fan va ja är bra!



Idag har jag övervunnit en av mina värsta fobier.

Alla mina närmaste vet vad det handlar om, nämligen navelskräck.
Fick ett infall när jag och Anna skulle till stan och bestämde mig för att pierca naveln. Svettig om händerna, nervös och nypinkad satte jag mig iallafall i stolen och fick det gjort.
Jag är såå stolt över mig själv. Nu fattas bara magrutorna.

Annars så har jag svettats på jobbet nå jävulskt idag och gjorde en tidig dag och for hem och svettades lika mycket där. Husspekulanterna har varit här och kollat på huset igen för att se var möblerna passar så det verkar gå himla bra det här.
Dom var ännu mer övertygade när dom gick härifrån idag så det känns ganska klart. Dom erbjöd mig också en massa flyttkartonger så dom vill nog ha mig ur huset rätt så fort, haha.

Nu ska jag sätta mig i kvällssolen en stund, skulle va gott med en cider men det funkar inte riktigt för mig när jag ska jobba imorgon.
Hoppas att ni tycker att jag är lika duktig som jag själv anser och skriver det i en kommentar...tack...

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Monika

Guuud va snyggt gumman!!!!

Jag önskar att jag oxå kunde ha en piercing i naveln men jag har så ful mage så jag skulle aldrig tordas visa upp den. Du däremot har en skitsnygg mage och behöver inte alls några magrutor!

Puss

2009-06-30 @ 20:18:48
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Linda

Nice!!! Kram

2009-06-30 @ 21:51:40
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Anonym

Looking good!

2009-07-01 @ 17:37:00
Postat av: Gabbe

Det ser riktigt bra ut, snyggt kram

2009-07-02 @ 08:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0