Hunkar överallt!

Har precis gjort helg...skööönt.

Anna ringde mig idag, alldeles till sig och berättade att hon hittat värsta karl´n till mig. Hon hade varit på vårdcentralen med Valentina och fått den snyggaste läkaren i världen tydligen. Måste börja känna efter lite mer så jag har en anledning att gå till farbror doktorn...

Fick även se en goding på Nisses telefon men han verkar ska paras ihop med den andra Linda, men det känns som att hon behöver en så det får vi hoppas att det klickar där.
Jag fick ju mitt lilla roliga förra helgen så hon behöver också få komma till verkade det som. Haha.

Vad ska då helgen bjuda på? Har lite planer på gång så vi får se vad som händer med dom. Har kvar några cider från förra helgen så det blir till att suga på en eller två nån kväll iallafall.
Sugen på en kubbstafett och lite surrsällskap, och framförallt varmare väder.
Sara ska sova borta ikväll så det blir till att umgås med sonen själv. Vi hittar nog på nåt kul i slutändan.

Har anmält mig till hårdrocksfesten nästa helg nu. Det blir säkert skitkul.
Lite rock´n´roll är aldrig fel.

Ha en trevlig kväll allihop.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är han mumsig ;) hi hi...Kraam

2009-06-06 @ 20:42:21
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0