Hur långt är ett snöre och andra funderingar.

Tänkte bara svamla till det lite. Har funderat lite på det här med drömkillen. Anna hade ju tidigare hittat min superman på vårdcentralen. Sen kommer Monika och säger att han inte alls var snygg. What? Nog för att smaken är delad men så jävla stor skillnad kan det ju inte va, eller? Förvirrad är jag iallafall och måste nog ta och he mig iväg dit och se med egna ögon. Annars så skulle det va trevligt med en kille med Ljungbergs kropp, ansiktet kan man ju alltid täcka över med nåt. Får hålla koll ikväll om det finns en potentiell drömkille bland alla headbanger´s men jag har svårt att tro det. Nu har jag svamlat klart. Det är ju trots allt insidan som räknas i slutändan, men å andra sidan så har jag uppenbart inte gått på det i 17 år med Manne som det verkar för hans insida är just nu full av skit. Konstigt. Jaja, synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0