Källaren klar!

Nu är jag färdig i källaren. Härligt! Fick smått panik när det ringde en kvinna ikväll och var jätteintresserad. Sista privata visningen nu, sen tar jag bort annonsen och kontaktar mäklaren istället. Var förbi med plattången till Sara nu ikväll och Manne kom just ut ur duschen när jag kom och stod helt ogenerad naken vid garderoben när jag nattade Emil. Jag må säga att den rumpan är inte stor...hehe Emelie och hennes polare satt ute på hennes altan när jag körde till Manne och ni ska veta att Mannes telefon ringde för fullt när jag kom innanför dörren. Kanske lite sotis eller nåt :) Han var iallafall jättetrevlig och bjöd på en cigg och visade cykeln vi köpt till Emil. Ursäktade sig också för att han inte varit förbi och målat klart. Han är då svängig den där mannen. Har varit och jobbat lite ikväll så att jag inte ska behöva stressa ihjäl mig imorgon. Sista arbetsdagen för veckan. När jag kommer hem imorgon är barnen hos mig, underbart. Nu ska jag renbädda sängen och gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0