Mohahahaha

Sitter och skrattar för mig själv. Det är så jävla patetiskt att vara singel.
Har nu införskaffat nya jeans, slingat håret, köpt weet som jag ska ta bort oönskad hårväxt med och klippt håret. Allt på en vecka som jag inte gjort en gång per år ens tidigare, haha.
Men kul är det. Nu har jag ett par dagar utan barnen och har all tid i världen att stå i duschen och blottna upp med weet här och där...
Inte för att jag vet vem jag anstränger mig för men jag får väl stå framför spegeln själv och tycka till om resultatet om inte annat.
Men han kommer väl en dag min "superman" som Valentina kallar han och då är det bäst att va snygg!♥

Vädret är inte riktigt normalt. Det regnar, haglar, är sol och regnar igen...
Men hos mig är det sol nästan jämt nu. I feel good.

Satt och gick igenom sms:en jag fått av M tidigare, dom riktigt otrevliga som jag valt att spara. Det får mig faktiskt att må ännu bättre för då vet jag att min känsla är rätt, jag går mot bättre tider.

Hörde att lilla goa Moa ligger på lassa idag, med bruten arm, usch då. Stackars liten. Ska åka dit med en tröst-present när dom kommer hem.

Huset ekar tomt nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Som vanligt så är det skit när ungarna åker...hoppas bara att det går bra fram till på torsdag för då kommer dom och sover hos mig. Är ledig på fredag så vi ska fixa oss fina innan examen.

Nu ska jag ta och försöka hitta nåt att äta till middag. Ha det så bra.


"Jag tänker egentligen inte så mycket på någonting alls. Jag lever i nuet och ser framåt. Jag tänker inte på vad som hände igår. Om jag tänker för mycket så blir jag liksom alldeles tokig."

Källa: 
Pamela Anderson

Kommentarer
Postat av: Mariana

Att använda Weet slinga håret köpa nya kläder helt enkelt att känna sig i topp form går väl alldelens utmärk att göra för sig själv och sitt välbefinnande. Fortsätt med det=) Snart kommer du att få dela detta välbefinnande med någon "hunk"!!



Moa "lill hjälten" som jag gärna vill kalla henne är hemma nu. Kom gärna förbi någon dag så får hon berätta om sina bravader!!

2009-06-07 @ 19:23:19
Postat av: Beda

Du har ju strandens alla snyggingar att vara snygg för! :-) Iallafall tills den rätte dyker upp.

2009-06-08 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0