Ojojoj

For till Beda och Robban igårkväll och skulle ta en cider och mysa men en cider blev flera och lite mer än jag tänkt mig. Kvällen slutade med att vi for på krogen. Tyvärr så var det alldeles för ungt för mig, mest studentmössor men det var ändå en trevlig kväll i vänners sällskap. Nu är det bara att ladda batterierna för den här dagens partaj...känns lite sådär just nu kan jag ju säga men barnen kommer hit ett par timmar så dom håller mig upprätt iallafall. Det brukar alltid lösa sig. Har försökt övertala Monika att hon och Nisse ska komma med. Vi får se om det lyckades. Skulle va skitkul om dom också ville va med och rocka. Klädvalet är klart, humöret på topp och ciderna på kylning så rock on allihopa. Let´s get the party started! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0