På promenad genom stan...

Idag har jag sagt till Anna att jag ska följa med henne på den dagliga promenadrundan...måste fått nåt hjärnsläpp just då men nu är det för sent att dra sig ur. Har lärt mig hjärt och lungräddning på jobbet idag. Det kan ju kanske komma till nytta. Annars så var det den vanliga lunken på jobbet, längtar till semestern nu. Hägglöf ringde mig idag för att kolla sista inför Kirunafestivalen. Börjar längta riktigt mycket nu, det är sååå jävla kul där. Det gör ju inte saken sämre att man tjänar en slant nu inför sommaren. Det går alltid pengar då. Det är så mycket kul som händer. Hoppas att det blir så i år också. Jag undrar hur man ska förhålla sig till dom som nu vill träffas och hitta på både det ena och det andra...känner inte att jag vill vilseleda nån även om dom flesta erbjudanden innehåller mest bara snusk, men är jag alldeles för snäll och eftertänksam när jag tänker så, eller kan man göra bara vad man vill utan att nån ska ta illa upp och förvänta sig saker och ting? Har inte varit i den här situationen sen jag var typ 16 och vet inte hur det funkar numera. Har alltid haft "längre" förhållanden även i unga tonåren och just nu så vill jag inte ha nåt alls. Bara kul. Inga förpliktelser eller krav på mig iallafall. Bortamatchen jag hade är helt utan förpliktelser, känns skönt. Inte heller nåt jag behöver skämmas för när man träffas, jag vet att det enda jag måste stå ut med är hans stora flin...haha. Det bjuder jag på, jag var nog en oväntad kandidat med tanke på att det första han sa var att han väntat i 10 år på det. Sen bar det av. Nu måste jag gå och söka igen några sköna skor att gå ut och gå i. Mina tennisskor har sett sin sista promenad och gör mig bara illa så det får bli nåt annat. So long.

Kommentarer
Postat av: Linda

ha ha... den som väntar på nått gott ;)...Kul att du kollar in min blogg och kommenterar...tacka och bockar :) Super bra att vi kan åka tillsammans till kiruna, de ska bli såå jävla kul!! Längtar till i helgen oxå...blir vi många? Blir det hos dig eller Bronsing? Vi hörs, ha de bäst Kraaam

2009-06-08 @ 18:42:34
URL: http://www.nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Beda

Klart du ska leka nu när du kan, man vet aldrig.... mr right kanske står bakom knuten. :-)

2009-06-08 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0