Pustar ut

Slutade halv tre idag och skyndade mig hem och började ställa iordning i källaren. X antal kartonger och grejor senare är det jättefint. Har dessutom tagit golven i hela huset, plockat grejor här och där, städat toaletterna och sopat trappen. Och Manne lyser med sin frånvaro...som vanligt. Men det blir skönt den dagen jag ska flytta att skicka räkningen från städfirman dit om han inte tänkt städa huset ensam. Nu sitter jag bara och väntar på att dom ska ringa och komma och titta på huset. Det lät som att det skulle bli idag. Han som äger lägenheten kommer snart hit och då ska jag skriva på kontraktet och få det klart. Skönt. Ikväll ska jag ta vara på bonustiden med barnen och bara mysa. Det blir till att kliva upp i tid för att fixa Sara inför examen imorgon. Efter det så skulle mor och far bjuda på lunch och fika på stan så då ska jag passa på att ta med dom på systemet och få lite cider gratis :) Ser fram emot bättre väder och hårdrocksparty på lördag! Ha en trevlig kväll för det ska jag. Kram

Kommentarer
Postat av: Beda

Hoppas du får huset sålt nu.....privat vore ju bäst , då slipper du ju mäklarens avgifter och arvoden. Bättre väder hoppas jag också på.....har ju jobbat sista arbetspasset inför semestern idag. Robban hade köttet på grillen och en kall öl öppnad åt mig när jag kom hem. SEMESTER

Kram

2009-06-11 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0