Söndag igen

Idag har vi haft en jättetrevlig dag jag och barnen. Varit på promenad och köpt mjukglass, suttit ute i solen och pratat och ätit jordgubbar med vispgrädde. Ibland behöver man inte göra så mycket för att det ska bli en bra dag.

Fick äntligen tag på kvinnan med lägenheten så vi åkte dit och tittade också och Sara var jättepositiv och tyckte att det var stort och rymligt. Guud, så kul. Man gruvar ju ändå över hur dom ska reagera. Det blir ju som sagt inte så långt stopp där som det verkar men det är ju ändå viktigt att dom känner att det är bra.

Tänker på alla bakfulla människor idag också. Kan tro att det finns ett gäng därute...själv är jag fräsch som bara den som avstod alkoholen igår. Men det får jag väl äta upp från och med onsdag kan jag gissa om vi har den årliga festen innan festivalen börjar. Det brukar bli rätt så blött kan jag säga. Men kul som fan.

Barnen har inte farit än till Manne, dom ville stanna lite längre för kompisarna hade planer så dom skulle fara dit kring 19 tiden.

Nu är det tid för soffan en stund innan jag ska stjäla sista kramen när dom ska fara.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0