Sophora, javisst!

Nu tar jag nya tag genom denna bloggadress istället. Hade väääldigt många läsare på den andra men det var också en hel del barn så om ni inte vill att era ska läsa detta så låt helt enkelt bli att visa dom. Det jag skriver handlar om mitt och barnens liv nu och det kommer jag att fortsätta skriva om. Dessutom händer saker i mitt liv även då jag inte har dom hemma och det kommer jag också att skriva om och absolut inte skämmas över.

Kort första inlägg, så vänner, jag vet att ni har syskon, föräldrar och andra som jag känner som har läst och kommenterat bloggen och det är helt ok att vidarebefodra även denna till dom igen.

Nu ska vi på vårfest på mitt jobb så jag ska snart sticka men det kommer mer såsmåningom.

Sophora är ett litet skämt som jag och familjen Lindqvist känner till. Passande med tanke på mitt yrke och förklaring kommer senare.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0