Svettigt.

Nu är man nyduschad efter att ha klippt gräset klart. Det har varit ganska hektiskt idag, har haft en massa måsten, hälsat på mor och far, börjat packa och stressat allmänt känns det som.

Niklas har varit här idag också och fixat så jag kan se ALLA kanaler i sovrummet. Underbart, tack snälla!

Har haft nya diskussioner om pengar med Manne som vanligt. Nu gäller det då pengarna som jag får när jag hyr ut huset när jag är i Kiruna.
Han vill ha hälften. Undras om det är nån som har missat att det är jag som bor i huset nu och Manne i Hortlax...

jaja, hade han ens varit berättigad till nåt sånt så räcker det inte med att betala halva lånen på huset som han dock är tvungen till tills det är sålt. Då hade han kunnat klippa gräset eller underhålla huset lite han också.

Ska jobba arslet av mig nu iallafall så jag och barna kan ha en kanonrolig semester. Känns som att det är länge kvar tills vecka 29 men dagarna bara springer iväg. Vädret verkar ju ska bli riktigt bra nu i slutet på veckan och vi får hoppas att det följer med uppåt landet dit jag ska. Förra året hade dom långkalsonger...

Nu är det till att packa klart så jag bara kan slappa och krama Sara och Emil som jag ska få låna över natten imorgon. Känner mig redan gladare!

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen att det blir varmare i Kiruna i år!

Ha så kul!

Kram Ankie

2009-06-22 @ 23:10:16
Postat av: Veronica

Ja om man ska tro väder gudarna så blir det kanon väder i helgen!! Bara hoppas att det stämmer oxå!

Men det e nog bra att ha med lånkisar... Man vet ju aldrig =)



Ses i helgen!

2009-06-23 @ 08:32:24
Postat av: Jag själv

Klart som korvspad att det ska bli kanonväder i Kiruna. Långkallingar?! Skulle inte tro att jag tar på mig dom hur som helst. Har det inte ens mitt i vintern, haha.

2009-06-23 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0