Tjuvstart...

Har haft en kanondag på jobbet! Sommarträff med god mat, kubbstafett och massa surr. La mig på soffan en stund när jag kom hem och sov en timma sen for jag och barnen till stan och köpte glass och lite kläder. Har egentligen inte råd med shopping men både jag och Sara behöver sommarkläder och nu kan vi ju låna av varann så...'

Var såklart in på systemet också och köpte lite cider tills imorgon och var ju tvungen att tjuvsmaka en nu i sommarsolen på altan, haha.

Nu saknar jag bara sällskapet...barnen är ute och leker och visar sig nog inte förrän om nån timma. Emils fot har svullnat ännu mer nu men farfar hade lindat den lite för hårt, men han har lagt kryckorna åt sidan nu och kämpar på. Min duktiga kille!

Vill önska alla en trevlig midsommar redan nu för vi åker ganska tidigt imorgon så jag hinner nog inte sitta vid datorn och blogga nåt.

Ha en kanonhelg allihopa!!!

♥Puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0