Adjö till grisen

Hoppla bara, jag har ju blivit helt sämst på att uppdatera bloggen...sorry, men jag har ju faktiskt skaffat mig ett liv.
Nu har jag just påbörjat varv 2 med målarfärg i vardagsrummet men det går så segt, ändå var Monika hit igårkväll och skulle hjälpa mig men jag ides inte så vi satt och surrade istället.
Idag ska det då bli klart för tapeterna kommer på måndag och då ska dom upp.

Idag har jag och Emil varit och vaccinerat oss mot svininfluensan. Han ville ta sprutan så jag tänkte att då gör vi det tillsammans.
Det kan ju faktiskt inte skada även om jag egentligen är ganska skeptisk mot mediciner och sånt där, men läser man att barn dör i sviterna av den så tvekar jag då inte. Gjorde det för deras skull om inte annat så jag inte smittar ner nåt litet barn.
Jag jobbar ju med både små och stora barn och dessutom gamlingarna på Hortlaxgården så man har ju en del baciller att tampas med varje dag.
Nu är det bara att hoppas att man inte får några biverkningar av sprutan.
Mor och son var då iallafall jätteduktiga och det gick bara fint.

I helgen är vi ju bjudna på fest hos Carina o Ante och det skulle ju vara riktigt kul att umgås med dom för det känns som att det var länge sen, men med ett val av fest eller umgås med mina barn som jag bara har varannan vecka så har jag bestämt att det får vara för den här gången.
Jag har inte mage att "slösa" en dag av barntiden.
Det kommer fler helger att partaja på.

Tror inte att jag har så mycket mer att komma med faktiskt.
Allt är bara bulla och jag har då inget att klaga på just nu så antagligen kommer det att bli såna här tråkiga inlägg hädanefter. Inga intriger och skvaller, tyvärr.

Nu ska jag måla klart så det blir en ösig inflyttnigsfest inom en snar framtid.

Kram

Kommentarer
Postat av: gabbe

Det kommer inte att bli tråkiga inlägg. Är inte livet som bäst när man är lycklig och det flyter på. Är glad för din skull KRAM

2009-11-05 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0