Äntligen helg!!!

Attans vilken jobbig dag det har varit idag.
Började känna mig lite drogad igårkväll, måste ha berott på sprutan som jag tog under dagen. Det var som att nån slagit mig i skallen med nåt för det kom bara pang bom så trevlig var jag inte det minsta med kramisen som fick sitta och se tv själv medans jag låg och sov bredvid.
Det satt kvar i morse så det var på tunga ben jag knatade till jobbet, men nu känns det bra. Har haft en liten vilstund i soffan.

Barnen har anlänt också. Som vanligt så var det goddag hej då för dom hade ju längtat till sina kompisar, men jaja, dom är då mina nu iallafall och är ju inte precis i "sitta i knät och kramas" åldern.
Sara ska då ha sovfrämmande i natt, en kille från Blåsmark...men jag tror inte att jag behöver vara orolig i det fallet för det är en gammal kompis till henne och hon har ju typ en annan kille.
Emil drog iväg till Anton så nu sitter jag här allén och har en Janssons i ugnen som vi ska smaska på om en stund.

Det verkar vara mycket partajande i helgen och som vanligt så börjar det ju dra i alkonerven men jag väntar ändå tills nästa helg isåfall när jag inte har barnen.

Har då inte planerat nåt speciellt för kvällen utan tror bara att det blir till att kolla på nån gammal favoritfilm eller I en annan del av köping som inte är det minsta tråkigt.

Jag hoppas att min kramis har tid att komma hit sen, han har ju så mycket att göra hemma så jag förstår om det inte gör det när dygnet alltid har för få timmar, men man kan ju alltid hoppas.
Jag känner mig som en ungdom igen med alla dessa känslor och det är lika förundrande varje gång jag kommer på mig själv med att längta efter honom fast vi just har träffats :)

Nä nu luktar det Janssons i hela huset och magen kurrar så jag ska kolla det och sätta på kaffe.

Ha en trevlig kväll.

Puss och kram♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0