Fest med jobbtjejerna

Det har varit fram och tillbaka med fest på jobbet ett tag nu. Ena dagen så skulle den bli av och andra dagen inte o.s.v.
Brukar ju ha ruskigt kul på våra träffar och nästan alltid många som kommer. Men nu är det ju snart jul och alla har sååå mycket att göra...bla bla bla, det var iallafall inte många anmälda så det rann ut i sanden.
Kom då på tal idag om denna fest och en av mina kamrater tyckte att varför kan vi inte göra nåt ändå, vi som vill och ha en kul kväll även om vi bara är 3 stycken.

Då blev det ju jobbigt.
Min och Nicklas myskväll då???
Bestämde mig till slut att jag ska fara. Myskvällarna finns kvar och jag har faktiskt inte gjort nåt på eget håll på länge nu och jag vill ju inte bli en tråkmåns för dom som är van att jag är med på skojigheter.
Det kommer att bli skitkul med brudarna och jag kommer ju hem nångång och myser på. :)

Vi ska starta här och sen bär det iväg till Kalles för en strippkväll med skumpa och halvnakna karlar. Oj så många pilska damer det ska vara där att trängas med, men då blir det mer plats för mig i baren då. Haha.

Det kommer nån fråga då och då om vad jag önskar mig i julklapp.
Hmmm...ingen aning.
Har önskat mig en lökhackare av barnen och tiggt till mig en ny toapappershållare av mors-fars men sen vet jag inte riktigt.
Finns många dyra saker som en utlandsresa tex, men det kan man ju inte begära.
Känner mig ganska nöjd med det jag har och är inte så beroende av grejor.

Så jag lägger ut min absoluta favoritjullåt och önskar mig det. Hihi.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: gabbe

Du får ha en trevlig kväll. Själv är man fast på jobbet, drick en åt mig Kram

2009-11-27 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0