Hä vart helg till slut.

Längsta veckan i världshistorien är äntligen till ända. Pust.
Det var länge sen jag var så fruktansvärt anti arbetet men nu äntligen så ska man få sooova och lata sig tills man blinkat och det vart måndag igen...jaja, ska ta vara på den lilla tid det är.

Har bokat hotellrum i Skellefteå imorgon. Jag och kärleken åker med Monika och Nisse på nån sorts flykt från verkligheten och måsten.
Hoppas på en trevlig dag/kväll med god mat och bara avslappning.
Synd var ju att det var fullbokat på Bodaborg för det hade varit jävligt kul att fara dit och plocka fram tävlingsnerven. Men det får bli nån annan gång.

Nu ska jag bara vänta in Sara sen blir det skräpmat innan jag kör dom till Manne för veckan.
Usch, vad fort tiden går. Det känns som att dom nyss anlände.
Som jag skrivit tidigare så känner jag ibland att jag blir förbannad för att jag är satt i den situation jag är med varannan vecka mamma.
Det känns så jävulskt orättvist för även om jag känner mig lyckligare idag än jag var tidigare så har jag inte valt det här.
Jag vill vara med dom jämt, så är det bara.
Det känns ju jättekonstigt att inte vara mamma på heltid längre när man varit det konstant i 13 år tidigare. Men dom är då i mina tankar hela tiden och jag kan ju bara inte låta bli att ringa dom och kolla läget då och då.
Men det måste ju vara tillåtet.

Nu ska jag ta och starta en tvättmaskin eftersom det fortfarande finns tvätt efter kattens bravader...

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: lennart

darin, skämtar du.. .trodde du var en kul sak

2009-11-13 @ 18:42:44
Postat av: Jag själv

Med tanke på den kommentaren så måste jag säga detsamma. Blä. Puss å kram ;)

2009-11-13 @ 19:08:35
Postat av: Gabbe

Vad roligt med en tripp. Ät lite hotell frukost åt mig;) Kram

2009-11-14 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0