Heja heja

Har väl inte varit så spännande dag idag.
Som en vanlig tråkig måndag med mitt favoritstädställe...som krydda på moset så körde jag över en gardin med skurmaskinen så hela stången med fästen och gardiner och allt släpades med och givetvis så såg flera stycken ur personalen detta och flinade när jag stod och försökte slå upp det igen utan verktyg och hjälpmedel. Men det satt då kvar när jag for iallafall.

Min far ringde igårkväll och undrade om vi ville följa till min syster i USA över jul och det var ju inte så svårt att svara på. Dom får ju sina ideér och då brukar det oftast bli så men inte denna gång.
Kalaset skulle ha kostat 50000 kr för en veckas vistelse och det var ju lite dyrt kan man säga.
Äsch.
Jag får hoppas på att dom kommer hit i sommar istället och hälsar på.

Nu blev jag då ännu mer taggad för en sista minuten i februari så nu jäklar ska jag ragga resor!
Billiga sådana dessutom. Jag ska banne mig iväg.

Resten av kvällen blir till att kolla på tv och ta det lugnt.
Just nu sitter jag och ser på när skellefteå verkar vinna över Luleå och är osäker på om jag ska se klart den matchen eller slå om och se Grannfejden.
Nu blir det till att blippa runt då antar jag.

Trevlig kväll. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0