Helt jävla otroligt

Dagen började väl inte så bra som den brukar kan man säga.
Vaknade kring 4 tiden på morgonen av att det var rätt så blött runt omkring mig. Sömndrucken som man är så började ju tankarna virvla om vad i hela fridens dar som hade hänt.
Har jag pissat ner mig? Har kramisen pissat på mig? Vatten? Och så vidare. Sen känner jag kattpisslukten...kattjäveln har PISSAT på mig! mig. Hade nästan allt ovanpå magen och det luktade vedervärdigt. Det var bara upp och kasta täcket i tvätten, hitta ett nytt täcke och en handduk att sova på tills det var dax att kliva upp.
Fy fan säger jag bara, det är tacken för all omsorg och mat som man bidrar med. Den hade dessutom gått in i Emils rum och bajsat på hans kläder som låg på golvet och som pricken över i så hade jag en spyhög av samma kattfan i hallen när jag kom hem från jobbet.
Just nu ligger fanskapet här bredvid mig i soffan och slickar sig själv i arslet. Motbjudande. Huvva.

Dagen på jobbet har varit bra iallafall. Har skrivit in lite jullediga dagar i almanackan så det är förberett för är det nåt som jag riktigt längtar efter nu så är det just ledigt!
Att få ligga i sängen hur länge jag vill, slippa ha tider att passa och bara mysa in på förmiddan istället för att knata iväg på jobbet när det fortfarande är mörkt ute och dessutom så är det mörkt när man far hem. Inte undra på att man är ständigt trött.

Har inget planerat inför helgen.
Är jättesugen på att hitta på något men jag kan inte riktigt komma på vad. Skulle borda börja med lite julklappsinköp till barnen men jag får se om jag ids. Det är ju ganska dyra önskningar på listan och jag måste börja planera det med deras far.
Annars så duger det alldeles utmärkt att bara mysa på och ta det lugnt med min kramis.
Vi har varit duktiga båda två i veckan så vi är värda lite lugn och ro.
Barnen far ju till sin far och det kommer att bli tyst och tomt här hemma.

Angående readingen som jag gjort så kan ni som är intresserade gå in på www.sunsouls.se och läsa mer.

Grattar Ante som fyller hela 35 år GAMMAL idag. Hurra hurra hurra!

Nu ska Anna komma och hälsa på så jag säger godkväll.

Kramar



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Jag kan verkligen inte sluta skratta! Förjävla tråkigt för dig kanske, men förjävla kul för mig att läsa!

=)

Men visst, jag tycker nog lite synd om dig ändå.

2009-11-12 @ 20:17:39
URL: http://zantoria.blogg.se/
Postat av: Therése

Håller med ovanstående...hysteriskt roligt!!! : )

Inte för dej dock...får hoppas på att det bara var en tillfällig knäpp av katten...börjar dom väl m såna dummheter så kan det bli en ovana...



Men, tack för underhållningen!!! :D

2009-11-15 @ 17:29:43
Postat av: Erica Nordsten

Låter som om den där katten sjunger på sista värsen?

När vår katt började med sånna där dumheter gick det inte få henne att sluta. Vi var tvugna att avliva henne.

Hon pinkade på alla kläder som låg på golvet. Hängde en ärm från en tröja ner från en stol och nådde golvet så pinkade hon på den direkt.

Hon kom utifrån och in och satte sig genast nånstans inne och pinkade eller bajjade... Det var hopplöst!



Lycka till att få honom att sluta med det. Hoppas det funkar för er, vi tvingades ge upp.



kraaam.

2009-11-18 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0