Inte redan!

Har just insett att det faktiskt är söndag idag och arbetsdag imorgon igen. Har försökt blunda för det hela dagen för det känns som att det fattas en dag den här helgen. Jag är absolut inte redo än.

Helgen har då varit kul.
Fredagkväll gjorde vi inget alls, bara slappade inför lördagen då vi skulle till Skellefteå på en hastigt påkommen hotellkväll.
Sånt där gillar jag, det är oftast såna där oplanerade och impulsiva grejor som blir bäst.
Åkte iväg på förmiddan med Nisse och Monika och strosade på stan och åt lite mat och sen var det lite cider och surr och en krogrunda för mig och kramisen för pensionärsparet Nilsson/Öberg gick och kojsade ;)

Innan vi åkte hem idag så for vi till Boda Borg och samarbetade oss igenom ett gäng celler med roliga utmaningar. Gick väl sådär men vi klarade ett par iallafall och det var kul.

Nu ska jag bara vänta in kärleken så man får slumra in med lite närhet och kramar.
Är grymt trött men känner mig nöjd med helgen och har alltid kul tillsammans med kramisen.
Känner mig ungefär som Björn Gustavsson sjunger i sången om Carina Berg, så lyssna och njut. Inte så tråkigt :)

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt,jag tror det är första gången du nämnt ordet kärlek i samband med" kramisen". (Vänta in kärleken...) Thihi!

2009-11-16 @ 00:50:19
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0