Introduktion av kramis =)

Har varit en bra dag idag. Arbetsdagen har gått fort och jag har fått äta smörgåstårta till lunch för att en av vaktmästarna ska gå i pension, och DET är ju inte dåligt.

Efter jobbet så var jag och Nicklas bjudna till mamma och pappa på middag.
Det har varit ganska så omständigt om vad han vill ha för mjölk, hårt bröd eller mjukt, tycker han om det eller vill han ha det och bla bla bla, men det är ju gulligt av moder, hon vill göra ett gott intryck, hihi.
Tycker då att det gick bra, dom har ju träffats förut när vi var i ungdomens dagar men det är jobbigt att erkänna men det börjar ju vara ett par år sen...hmm...
Mina föräldrar skötte sig bra och var inte pinsamma eller så så nu kan jag pusta ut. Jag vill ju bara att dom ska tycka om han lika mycket som jag gör och det tror jag nog inte är några problem.
Det är svårt att inte göra det.

Imorgon är det fredag och barnen kommer. Jippiii!!!
Ska bara ta det lugnt och mysa tror jag.
Emil hade nåt kalas inbokat och jag antar att det kommer att vara nån som ska sova över och så men det skiter jag i bara jag får hem mina barn.

Så nu tänkte jag ta och göra lite helgfint och städa så jag kan ägna mig åt roligare saker när helgen kommer.

Kram♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0