Livet från den ljusa sidan

Igår blev det inget inlägg, jag var för trött och slö för det.
Jobbade till 16 och sen satte jag igång paltkok och väntade in kramisen och efter middan så var det soffläge ett bra tag.
Hela kvällen var slö och slapp och det bar i säng relativt tidigt faktiskt.

Har just gått på lunch efter att ha varit och tränat igen.
Det är jävligt skönt när man väl gjort det och det borde nog vara mer än en gång i veckan faktiskt men jag vet inte när man skulle komma sig iväg...jag har inte ens börjat måla och få upp tapeter men ikväll, då ska jag få fingrarna ur röven och sätta igång lite iallafall.

Var på skolmatsalen och åt spagetti och köttfärssås idag. Hmm, jag kan nog med all säkerhet säga att barnen inte svamlar när dom säger att maten blivit sämre.
Det såg ut som en blandning av diarré och soppa och hade ingen konsistens eller smak överhuvudtaget.
Efter det man hällt på ett gäng ketchup så gick det väl ner men inte så mycket mer än så.

Det rullar lite tankar och funderingar nu efter helgen på arbetet, bland vänner och bekanta och min mamma (hihi) angående min kära kramis.
För det har väl alla som följer bloggen listat ut för länge sen att jag är gladare än på väldigt väldigt länge och tycker mycket om honom.
Nu vet jag att det inte bara är för sällskapets skull som han är den han är för mig, han gör mig glad på många sätt och vis.
Det har gått ett par månader nu sen vi började "umgås" och det faller sig ganska naturligt hur det ska fortlöpa så det behöver man inte fundera på så mycket.
För min del så känns det då inte tråkigare med tiden som har gått och jag hoppas att det känns lika bra för han att vara här i mina kära barns sällskap som jag tycker att det har varit att ta det steget för dom verkar tycka om han dom också och det är ju nästan det viktigaste. Annars känns det ju lite kört...
Frågor har kommit om allt möjligt och jag kan då inte svara på nåt för min egen del ens, jag vet bara vad jag känner och hur det då utvecklar sig sen det får tiden utvisa.
Just nu har vi då kul och det hoppas jag att vi kan fortsätta med.

Nä ni, nu ska jag ta och hasa mig iväg till jobbet igen.
Hortlaxgården hägrar...blä.

Ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är bara att gratulera snubben till ett riktigt kap!

2009-11-03 @ 14:00:16
Postat av: beda

Hortlaxgården som du brukar tycka så bra om att städa......hihihi

2009-11-03 @ 16:14:24
Postat av: Linda

vilken grymt gullig kommentar här ovan!!! jag blir helt varm ::))o de är ju såå sant!!

2009-11-03 @ 21:02:21
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: Jag själv

Ja vad säger man om det? Har väl inte precis sett det så men tja, man kan ju hoppas att han instämmer.:)

2009-11-03 @ 21:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0