Sista rycket innan helgen.

Idag har det varit en tung dag.
Hade däremot en trevlig lunch där vi lagade den nya flugan raspeballer och fläsk och det var ju kanongott. Och enkelt.

Väl hemma så fixade Nicklas middag och hans mamma var hitbjuden också så det var inte fy skam. Gott var det. Så gott så det nästan inte räckte för Anton åt här också och han har då verkligen bättre aptit än min kära son som bara petar i maten jämt. :)
Det var kul att få en pratstund med hans mor som jag tycker verkar va en rätt så underhållande kvinna.

Hade planer på att börja pynta lite jul ikväll men jag fick aldrig ilet så det får nog bli på rätt dag då, söndag.
Har inget speciellt på tapeten i helgen förutom att sova ut.
Jag är verkligen kräkless att höra trudelutten på mobilen som väcker mig varenda morgon nu.
Jag har blivit hopplös på att kliva upp.
Drar ut på det hela tiden och sen stressar jag upp mig och måste småspringa till jobbet.
Nedräkningen har börjat till 9 underbara lediga dagar över julen.

Känner mig besviken på mitt ex av vissa anledningar som jag inte behöver gå in på så mycket.
Det är nog sant det många säger mig att jag är godtrogen och alldeles för tålmodig.
Jag kan förstå att det är mycket som händer där och det är ju knappast billigt heller men samtidigt så måste man ibland prioritera bland sina val och inte skjuta upp saker hur länge som helst.
Det som känns jävligast är att man alltid får en dänga om man tar upp något som jag tyvärr helst hade undvikit om det inte var för att jag måste.

Jaja, nu ger jag mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0