Skratt och tårar

Som sagt så blev det ju impulsfest i fredags med tjejerna från jobbet. Vi förfestade hemma hos mig ett tag innan och vi var 3 som började festa men bara 2 som for ut för en blev aningen överförfriskad och vi körde hem henne innan vi for ut.
Hur många tjejer som helst på Kalles som väntade på dessa halvnakna killar så som jag förutspått så var det en massa skrik och trängsel så vi iddes inte ge oss in i massan utan satt och surrade vid ett bord och kollade in Lustgårdens sortiment som dom visade i källaren.

So far so good men tyvärr så hade är det ju vissa människor som inte unnar en att vara glad och ska försöka förstöra för mig.
Hur det än känns med Nicklas så är det känsligt för mig vissa saker och som jag har sagt tidigare så har jag inte tänkt dra alla över en kant och försöka lita på att alla karlar inte är skitstövlar.
Ibland har jag bara svårt att tänka mig att det kan vara så fantastiskt bra som det är nu även för mig och det kändes nästan som att jaha, nu kom det. Som att jag gått och väntat på att det ska finnas spöken i garderoben som det gjort av och till i mitt tidigare förhållande.
Hade det inte varit för dom känslor jag har och min nyfikenhet på hur det här ska utveckla sig så hade jag nog inte ens chansat med rädsla för att bli sviken igen.
Det var inte ens det här jag hade tänkt när jag blev ensam, jag tänkte att det skulle bli bäst att vara själv med barnen för då kan ingen såra mig igen.
Men det är alldeles för bra och det känns som att jag hittat min jämlike, min "soulmate" om dom nu finns och jag vill verkligen se vad det kan bli av det här.
Kan förtydliga att jag egentligen inte misstror honom för jag har inte tvingat någon till att vara med mig och då måste jag ju tro att det även finns något som får han att stanna här. Man kan väl inte ljuga med hur man visar någon känslor, eller?

Jag har inte tänkt grubbla på det där mer nu. Jag tänker surfa på vågen som jag har nu så länge den varar och lita på vad som sägs mellan oss istället för vad andra säger.

Har säkert satt funderingar och frågor hos många med det här inlägget men jag vill inte gå in på mer än så här. Allt är finemang och igår var vi på bio och såg Luftslottet som sprängdes och idag har vi varit och fikat med vänner och strosat på stan ett tag på skyltsöndag. En bra dag.

Nu ska jag börja med en sen middag så ni får ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Spenan

Tro på dina egna känslor och känns det fel så är det väl inget som hindrar att man kliver ett steg bakåt. Det är ju DITT val som räknas... Go girl!!!

2009-11-29 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0