Tråk-måndag

Dagen började bra, kaffet var klart när jag blev väckt och det var bara att sätta sig vid bordet och börja sörpla i sig denna livsviktiga dryck.
Lyxigt. Världens bästa kramis :)

Tyvärr så var det väl den enda stund jag kunde se fram emot under dagen fram till arbetsdagens slut eftersom jag denna dag har mitt hatområde som jag verkligen drar mig för att fara till. Men men, nu är det då slappt värre i soffan efter middan och Emil har åkt iväg och Sara har sina polare här som vanligt så det finns inte så mycket att göra.
Skulle behöva börja med väggen som jag hade tänkt tapetsera imorgon men det känns som att det inte kommer att bli nåt med det idag...slöfock är mitt nya namn.

Har ju även superproblem med den där jävla resan som jag börjat fundera på. Anna och familjen har redan bokat och jag vet hur sjukt roligt det skulle va att fara med dom men det känns ändå som att man skulle vara femte hjulet och jag vill verkligen inte åka själv.
Hade barnen följt med så hade det varit lättare att bestämma sig men nu blev det omständigt.
Jag vill ju också ha nån att sova med :(
Det känns som att det ändå är mycket pengar det handlar om och det är ju dyrt att vara där också.
Blää, jag hatar att ha beslutsångest. Hjälp mig!

Just nu handlar beslutsångesten över om jag ska lägga mig bredvid kramisen som ligger och sussar här bredvid mig i soffan eller om jag ska göra lite nyttosaker...hmm...lätt val.

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: beda

Vad är det för resa?

2009-11-09 @ 18:21:57
Postat av: Jag själv

En vecka i Kanarieholmarna i februari med mor o far o Anna m. familj.

2009-11-09 @ 21:20:26
Postat av: Linda

ÅK!!

2009-11-09 @ 21:29:08
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma
Postat av: hmm

ta me´ kramisen om barna inte vill

2009-11-10 @ 00:36:25
Postat av: Jenny

Hej hej. Tavlan, eller brädan, är köpt på presenten för några år sen. Men visst är den fin!

2009-11-11 @ 08:13:08
URL: http://zantoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0