Bråttom!

Dagen har inte varit så händelserik så att det är inte så mycket att orda om där.
Var förbi kramisen på morgon innan jag for till stan och skulle få kramas lite men låst...sömntuta. Väl inne i stan så upptäckte jag min nöt att jag plockat ur körkort och bankkort ur börsen igår och stod med snopen min och kunde inte shoppa det jag skulle.
Typiskt mig. Men det finns andra dagar.

Har kört Emil och Julia till lägret tidigare idag och dom får säkert skitkul. Sara ska sova i Storfors hos Amanda och jag ska själv dit eftersom det är lite partaj där ikväll på deras nya fina inglasning.

Nu har jag då inte tid att skriva mer för jag ska nämligen till någon jag har längtat efter hela dagen och få mig lite mys.

Ha en trevlig kväll, det ska jag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får man hoppas att du får en trevlig kväll !

2009-10-03 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0