Dagen D

Igår flyttades sista lasset, nu då till stan och mor och fars lägenhet.
Hade hjälp av flyttfirma och deras grannar och det var tur det för det såg inte vidare kul ut när dom fick trixa in grejorna i hissen...
Det var ganska fort gjort men det blev en lång dag och när jag kom hem efter typ 13 timmars arbetsdag och helt slut så hittar jag 6 tonåringar i soffan så jag vände på klacken och gick till Monken istället en stund.

Idag ska jag åka förbi gammelhuset och läsa av elen och hämta sista grejorna från garaget för att sen åka på banken och överlämna nycklar och göra klart försäljningen.
Äntligen får man lägga allt åt sidan och bara pyssla på i sitt nya hem. Lovely!

Det känns som att det är första dagen på resten av mitt liv idag och jag är så jävla glad.

Jag skulle vilja ge hela världen till alla som funnits där för mig under hela den här tiden i förtvivlan, hopp och glädje men det kan jag tyvärr inte.
Men jag blir glad när jag hör att det syns på mig att jag är lyckligare idag. För det är jag.

Mina barn är den absolut största inspiration här i livet för dom har varit så fantastiskt duktiga och starka i en situation som dom fått finna sig i och antagligen är det värsta som kunnat hända för dom.

Framtiden är svår att sia i men som det känns nu så spelar det ingen roll vad som komma skall för jag mår bra, barnen mår bra och ja, det kommer att bli jättebra.

Idag kommer kramisen hem så jag hoppas att jag hinner träffa honom en snabbis iallafall :)

Tack alla för all hjälp, nu ska vi bara slappa och få iordning lite så det blir inflyttningsfest!

Puss o kram




Kommentarer
Postat av: lars

låter som att du har fått bra ordning på ditt liv nu linda, låt nu inte nått få endra på det.

du får helsa till alla jag kenner der uppe.

2009-10-01 @ 09:38:32
Postat av: Linda

Sååå skönt!! Fick en liten pratstund med din son idag...vilken kille ::)) Ha de bäst kram

2009-10-01 @ 17:56:08
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0