Duktig flicka.

Nu har jag äntligen gjort kväll. Det har varit full huggning sen jag slutade jobba.
Åkte direkt till stan och mötte upp Anna. Var vrålhungrig så jag började med middag innan jag tog itu med shoppingen.
Köpte en antennsladd så jag har dragit in den i sovrummet så jag kan se tv också på min nyinköpta apparat och det är ju skönt vissa kvällar.
Har även monterat ihop mina byråar som jag köpte på Ikea och givetvis så passade dom inte i hallen som jag hade tänkt så jag fick ställa dom mot en annan vägg men det blev faktiskt bättre.
Så nu är allt fixat iallafall, passar på att trixa med såna tråkiga saker när jag ändå inte har nån som underhåller mig på kvällarna nu på någon dag.
Ska försöka ta mig tid att hälsa på lite vänner imorgon och min kära far som fyller år.

Har pratat med Sara några gånger idag och hon skulle då åka till skolan imorgon så hon verkar ha tagit det här ganska bra med självmordet men det kan ju hända att det kommer fler reaktioner när hon fått smälta det ett par dagar så jag ska hålla kontakten per telefon då och då när jag inte får ha henne här hemma.

Nu är det duschen som gäller innan jag ska krypa ner i sängen och se om det finns nåt vettigt att kolla på.

Önskar alla godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0