Fort var det gjort.

Söndag...igen...man hinner inte ta helg så är den slut.

Även om den känns kort så har jag då haft en trevlig helg, Anna var här i fredagskväll och surrade och drack en cider med mig i nån timma.
När hon for hem så kom kramisen och tog över och det var ju inte fy skam det heller.

Igår så var det Saras tur att fara på disco och Emil var hos Anton så att jag och kramis kunde fara på bio och se Flickan som lekte med elden. Det var på tiden, har tänkt det länge nu men det har alltid kommit upp annat så det har aldrig blivit av.

Annars så har det inte hänt så mycket faktiskt. En riktigt slapp och bara mysarhelg har det varit och det är precis vad jag ville också.
För första gången så har vi sovit tillsammans när barnen har varit här. Hela helgen.
Det har känts superbra.
Inte fy skam att få ha både barnen och han här.

Nä nu ska det dukas upp frulle.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0