Fredag

Har varit full rulle idag, som vanligt då.
Var på jobbet tidigt och slutade lite tidigare för att hinna på banken för att göra klart mitt husköp. Två timmar tog det att flytta runt på alla pengar, fixa med autogiro och sånt men det blev kanon. Jag kommer då inte att ha några problem med att få ihop ekonomin iallafall.

Började dammsuga direkt jag kom hem och så fort det var klart så hämtade jag pizza och åkte till kramisen och käkade.
Sen gick vi över till hans kompisar rakt över gatan och tog en liten och surrade. Usch, så fint det är, jag vill också få ett ryck och fixa till mitt hem.

Nu blir det bara mys resten av kvällen som gick alldeles för fort som vanligt, men det har varit trevligt.
Kort inlägg idag men bättre än inget alls.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0