Fredagkväll

Idag har det varit en kanondag, från start tills nu och säkert resten av kvällen.
Fick ju somna och vakna med min kramis och det är det bästa som finns på pluskontot just nu.
Arbetsdagen har varit kul och vi har ätit god lunch på nolia och gått på studiebesök på Christinaskolan bara för att. Det är ju lov till veckan och då är det ju alltid lite mer slitigt än vanligt så vi brukar passa på att ta det lite lugnare sista dagen före helgen.

Fick hem barnen nyss, inte för att jag hann fatta det innan dom var ute ur huset igen, men nu är dom då mina i en vecka så då är det bra ändå.
Emil for på sitt första disco med Julia och Sara hon hade kompisar från sekund 1 och dom skulle ut och göra byn osäker.
Så nu sitter jag och väntar på Anna som ska komma och surra över en cider och sen kommer kramisen också så det blir nog en trevlig kväll.

Nu ska jag slå igång lite bra musik medans jag väntar på dom och bara slappa.

Ramlade över kramsången och den kan jag ju inte låta bli att publicera här för er.

Trevlig afton. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0