Går mot bättre tider

Idag har jag haft en otrolig energi, hela dagen faktiskt.
Mina arbetskamrater måste ha funderat ordentligt på vad som var fel (eller rätt) när jag som alltid är den som är suck, stånk och stön av trötthet i slutet på arbetsdagen börjar plocka ur diskmaskinen 5 minuter före 16 då jag i vanliga fall om jag har tur ens sitter upp i stolen.
Kan väl kanske ha att göra med att helgen är runt hörnet och barnen kommer och dessutom så har min kramis kommit hem idag! Underbart.

Har just ätit middag och surrat i soffan en stund så nu blev jag så där lagom slö men en kaffekopp till så är det nog bra igen.
Har inte tid att vara trött ikväll när jag ska ha sovfrämmande *blink*

I helgen har jag inte planerat något alls.
Jo, bio förresten, men annars så ska jag bara mysa på med barnen. Har saknat dom mycket i veckan speciellt när Sara har haft det lite extra jobbigt.

Nu ska jag jobba så det blir inte mer än så här ikväll.

Ha det bra. Kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Jobba inte ihjäl dig ;;))

2009-10-22 @ 22:04:51
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0