Gräver min egen grav

Idag har det varit tungt på jobbet.
Bara att gå utanför dörren på morgon med tanke på vädret gjorde ju att man hellre stannat i sängen och myst men plikten kallar.
Har svettats och frusit hela natten och jag FÅR inte bli sjuk nu, men jag har då känt mig ok förutom att jag är trött så in i bomben och somnade på lunchen.
Väl hemma så är man uppe i varv och slänger sig genast på tvätt och plock, jag måste verkligen börja lugna ner mig.

Anna fyller år idag, grattis grattis! Ska fara och kolla om det finns nåt sliskigt till gottegrisen sen :)

Kollade med Mariana idag om dom ska till Jörn på halloween för det är ju lite roligare för barnen att fara dit om dom har några kompisar att härja med.
Känns kul som fan att fara tillbaka till brottsplatsen, även om sista gången vi var där var ett rent helvete för mig. Denna gång hade jag tänkt ta min kramis med mig och då är det inte till att vara hemlig längre.
Man har ju liksom ett gäng vänner där och dessutom en arbetskamrat så pratet som redan går om mig och mitt nya liv lär ju rulla på ännu mer sen då.
Men för min del känns det helt rätt och ok, jag har inget att dölja längre.

Nu ska jag försöka läsa i boken som fortfarande inte är klar...jag är hopplös.
Hade varit kul att få gå på bio i helgen när man ändå är utan barn och inte ska partaja.
(Det är sant)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0