Horoskopläsning

Personligt horoskop för idag: 2009-10-21
 
Tur
Kanske en vinst i dag ger dig möjlighet att unna dig något speciellt - en resa till främmande land.
Hälsa
En period med lätt ohälsa tycks vara på gång. Den kan bli besvärande på många sätt.
Ekonomi
Alla ekonomiska satsningar tycks gå bra. Du kan räkna med extra tillskott i kassan.
Arbete
Idag är du väldigt sårbar för kritik, vilket kan medföra en del onödiga diskussioner mellan dig och dina arbetskamrater.
Kärlek
Det är viktigt att båda har samma syn på hur ett förhållande ska vara, annars kan det uppstå dyrköpta komplikationer.
Relationer
Du tycks ha svårt att ibland erkänna att du har fel och riskerar att komma i konflikt med dina vänner.

Så ser det ut för dagen då enligt nån sida som "ser" hur det ser ut för mig. Jag har ju varit jävligt nyfiken måste jag säga sen Monika fick sig spådd för pengar och det stämde ju jävligt väl.
Annars så är jag ju en skeptiker till sånt där och tror inte på spöken och sånt heller, men nu har jag iallafall beställt en sån där "reading" bara för att kolla.
Det har ju hänt en del i mitt liv så nu om någonsin så borde man ju kunna urskilja om det ligger nån sanning i det dom säger.
Det blir kul att ha provat.

Ovanstående horoskop lär bara göra mig förbannad.
Då kommer jag ju nu givetvis att gå och köpa en lott eftersom det står att jag kanske vinner en resa. Sen så kommer jag att gå omkring och känna efter på min "ohälsa" som komma skall.
Extra tillskott i kassan väntar jag faktiskt men när jag då får det - det är frågan...
På arbetet har det då inte varit några problems så där gick dom bet och på kärleksfronten så stämmer det ju på varenda par i världen.
Jag tror inte att jag förargat några vänner heller, som tur är, så det var ju också fel.

Har stått och glott i kylen efter nåt att äta tills jag började frysa så en tur till affären kanske inte skulle skada. Tänkte också ställa mig och baka nåt gott istället för att slösa bensin på att åka fram och tillbaka i blindo.

Som typiskt är så har ju min kramis, sovkompis, middagssällskap och sexgud jobbat borta nu i veckan när jag inte har barnen här.
Lite tråkigt är det ju, men det måste man ju också ha ibland.

Nu ska jag ta och duscha så jag är klar tills det blir tv-tajm. Har köpt dricka, chips och dip.

Mums filibabba. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0