Intressant...

Det börjar kännas att det är dax för helg och vila nu.
Har varit så trött nu i 2 dagar på jobbet och är gode så less.
Men imorgon är det ju då fredag och då brukar jag komma mig upp bara av lyckoruset.

Däremot så känns det väl sådär när man har en som ligger kvar och myser i värmen när man själv ska upp och jobba...*avis*

Idag har jag fått sms av Saras kille från Luleå.
Hmm, visste inte ens att hon hade han men han ska tydligen komma och hälsa på och skrev till mig och frågade om det var ok. Men så gullig. Lite nyfiken är man ju förstås på vem hon träffar så det ska bli spännande.

Har varit på mitt hundrade bankbesök också idag med mina föräldrar och fått gåvobrev och fixat med testamente.
Så imorgon är det (förhoppningsvis) sista besöket då jag blir husägare igen.
Börjar känna mig ganska hemma här nu, det ser inte så jävligt ut men nog finns det ändå mycket att fixa.
När vi satt på banken började min mor fråga om min bil som stod hemma när dom var och hämtade grejor i förrådet ute.
Ehh, lite fundersam eftersom jag tog bilen på jobbet idag för att försöka få vaktmästarna att byta mina däck. Fann mig ändå ganska snabbt och sa att jag brukar gå, för det var nämligen kramisens bil som stod där och han låg inne och sov för tillfället.
Dom såg ingen skillnad på våra bilar.
Ibland kan jag tacka för att dom är lite kokko sådär för då slipper man ju förklara sig. Tur bara att dom inte gick in för då hade dom nog blivit lite roliga i fejset om man säger så.

Helgen blir lugn. Har inget speciellt inplanerat tror jag. Skulle vara bio då.
Men det känns skönt, det har varit så mycket hela tiden nu ett tag så lite lugn och ro och mys bara, det är inte att leka med!

Dagens låt lägger jag in bara för att den är bra, mitt liv är ingen mardröm snarare tvärtom, jag dagdrömmer. :)

Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0